Home » Geen categorie » Positieve PLUSpunten

Positieve PLUSpunten

Het wordt lekkerder weer, de zomer komt er aan, de vakantie komt dichterbij, allemaal hele goede redenen om je weer extra gelukkig en goed in je vel te voelen. En om dit gevoel nog extra aan te wakkeren, heb ik een super leuk lijstje opgesteld (al zeg ik het zelf) met waarom we eigenlijk heel blij mogen zijn met ons maatje meer! 😀

1. In de spreektaal is alles wat met “vet” of “dik” te maken heeft wél positief. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen; Dat was echt dun lachen!
Nee hoor, de dingen die er echt toe doen in het leven, zijn altijd vet! 😉

2. Het is fijn voor je vriend. Er is veel van jou om van te houden en hij hoeft niet bang te zijn dat hij je fijn knijpt als hij je knuffelt. We zijn gewoon erg goed knuffelbaar! ❤

3. Van dunnere vriendinnen hoor ik altijd als we in een attractie gaan; “die stang zit op zn strakst, maar ik kan nog steeds overal naartoe bewegen! HELPP?!!” Daar heb ik nou nooit last van.. heel gek.

4. Er zijn ongelofelijk veel winkels speciaal voor onze maat. Daar hoeven we nooit bang te zijn dat we iets niet passen, onze maat is uitverkocht, etc! En vaak is het ook nog eens super gezellig in deze winkels, is iedereen aardig en spontaan en krijg je persoonlijk advies van de verkoopsters!

5. Dunne mensen worden vaak als “knap” gezien en krijgen daardoor een bepaald soort aandacht en soms ook bepaald werk door hun uiterlijk. Maar als dit weg valt omdat je ouder wordt of door een andere reden, valt dat werk en die aandacht ook weg. En dan is het opeens allemaal niet zo leuk en makkelijk meer. Wij worden over het algemeen geprezen om ons innerlijk. En dat blijft voor altijd! 😀

6. Dit geldt niet voor iedereen hoor (de rest trouwens ook niet natuurlijk) maar sommige mensen lijken 1 doel in het leven te hebben en dat is er voor zorgen dat ze niet dik worden. Want dat zou toch wel het ergste zijn wat er op aarde bestaat..
En wij genieten gewoon van leven.

Hoe mooi kan het leven zijn!

Vond je dit leuk om te lezen?  van een like of reactie zou ik super blij worden! En like dan de Facebookpagina van LoveyourselfXL en volg me op Twitter en Instagram zodat je op de hoogte blijft van al mijn XL blogposts😀

Liefs, Judith ❤

 

One thought on “Positieve PLUSpunten

Geef een reactie

