Home » feel good » Personal shopper!

Personal shopper!

Op een dag werd ik wakker en ik dacht; Ik wil een personal shopper!

Hoe gaaf zou dat zijn! Dat je helemaal niet hoeft na te denken over wanneer je kleding moet gaan kopen, waar je dat dan weer moet gaan doen, maar vooral ook wát je moet kopen. Ik heb het idee dat mijn kleding een beetje een bij elkaar geraapt zooitje is en dat er soms toevallig wel iets bij elkaar past, maar dat dat meer geluk dan wijsheid is. Ook past de helft niet meer, dus ik zag het helemaal zitten.
Uiteindelijk, je gelooft het niet, is het me ook gelukt om een personal shopper te vinden!
En het leuke is: Jij kan nu ook een personal shopper nemen. Leuk, leerzaam en betaalbaar!
Wil je weten hoe? Lees dan snel verder!

Toen ik had besloten dat ik echt werk wilde maken van mijn ‘personal shopper- idee’, ben ik op internet gaan rondkijken. Daar vond ik snel party’s en uitjes die je met vriendinnen kon gaan doen. Op zich leuk.. als je miljonair bent en zeeën van tijd hebt.. Hier werd ik dus nog niet echt enthousiast van, want dit was ten eerste wéér een hele dag winkel in, winkel uit, waar ik echt geen zin meer in had. Ten tweede zouden er dan meerdere vriendinnen mee moeten, maar aangezien het, ten derde, minstens 300 euro kost voor 1 dag en je dan nog niet eens je kleding gekocht hebt, leek mij de kans dat er iemand met mij mee wilde erg klein. En buiten dat vond ik het zelf natuurlijk ook veel te veel geld. Dus dan nog maar even doorzoeken!

Al redelijk snel kwam ik bij volgende website. www.yourstylelab.nl “Haal het beste uit jouw kleding en stijl met jouw persoonlijke stylecoach!”
Nou, dat leek mij wel wat! Maar ik was natuurlijk bang dat het weer ruim 300 euro ging kosten dus ik zocht eerst uit wat de prijzen waren. Toen zag ik dat je al een personal shopping kon boeken voor 30,- euro! Daar werd ik helemaal enthousiast van! Dus ik las verder over wat zo’n personal shopping precies inhoudt:

Je vult eerst je persoonlijke stylepaspoort in. Hier vul je in wat je maten zijn, wat je nu voor kleding draagt en waar je naar op zoek bent. Dit kan je heel precies doen; welke kleuren, wat voor model, wat voor kledingstukken etc.. Hier werd ik alweer benauwd van, omdat ik m’n maten moest opmeten en ook echt doorgeven (wat zouden ze denken, zouden ze wel kleding kunnen vinden in mijn maat?) Maar ik ging maar gewoon door. Daarna boek je een personal shopping. Hier kan je aangeven door welke stylist je geholpen wil worden en wanneer je het resultaat wil ontvangen.
Niet lang nadat ik dit allemaal had gedaan, ontving ik een mailtje van mijn persoonlijke stylist Romany. Dit was een heel persoonlijk mailtje, wat ik eigenlijk eerst niet zo verwachtte na zo’n standaard vragenlijst, maar het gaf wel gelijk een gevoel dat ze echt tijd en moeite in jou willen steken. Romany vroeg om een totaal foto zodat ze mijn figuur nog wat beter kon inschatten, welke haarkleur ik precies had, in welke winkels ik zelf graag kom en of er bepaalde merken zijn die ik graag draag. Ze klonk heel aardig en enthousaist in haar mail en ik had er wel vertrouwen in dat het goed zou komen.

Toen, 2 dagen later was het al zo ver! Ik kreeg weer een mailtje van haar dat ze klaar was en dat ze de door haar geselcteerde items op mijn profiel had gezet. Ik was meteen echt heel benieuwd!! Ze had in haar mail nog allemaal uitleg gegeven over hoe ik bepaalde items het best kan dragen en combineren en ook waarom een bepaald kledingstuk mooi zou staan bij mijn figuur. Ook kwam ze met een hele goede tip. (LET OP!) Bij de Mango hebben ze een superleuke kledinglijn voor vollere vrouwen. Deze heet Violeta en daar hebben ze echt van alles. Uit deze kledinglijn had ze voor mij geshopt en toen ik het zag werd ik al helemaal blij. Ze had 3 jurken voor mij gevonden! (ik had ook aangegeven dat ik leuke jurkjes wilde, je kan precies zeggen wat je wil!) En ook nog een spijkerjasje, sandalen en een ketting die ik met alle 3 de jurken kan combineren. Ook kan je aangeven wat jouw budget is en ik was ook blij dat ze daar op gelet heeft, anders is het ook zo zonde natuurlijk. Alle items die ze voor mij gevonden had, waren in de sale en ik kreeg dus soms wel tot 70% korting. Ook op de site waar ik mijn items kon bekijken stond weer een persoonlijke uitleg waarom ze deze jurkjes voor mij had gekozen en tips voor hoe ik het kan combineren.

jurkKnipsel

Ik heb haar bedankt en we hebben nog een paar keer heen en weer gemaild. Ik vond het fijn om haar als persoonlijke coach te hebben. Van tevoren vroeg ik me nog even af of ze iets voor mijn figuur en mijn maat zou kunnen vinden maar volgens mij is dat helemaal gelukt. Ik heb jurkje nummer 2 en de sandalen besteld die ze voor me had uitgezocht. Als ik deze binnen heb, laat ik natuurlijk weten wat ik er van vind!
Mocht je enthousiast zijn geworden, raad ik je zeker even aan om een kijkje te nemen op de site. Er zijn namelijk nog veel meer mogelijkheden, maar dit is wel één van de goedkoopste shoppings die je kunt boeken. Maar daarbij krijg je wel al zo’n geweldig resultaat! En natuurlijk raad ik dan ook zeker Romany aan! Ze is betrokken, persoonlijk en ze begrijpt waar je naar op zoek bent. Je kan met al je vragen bij haar terecht en ze wil je echt zo goed mogelijk helpen. Ik ben er dan ook zeer tevreden over!
Als je het ook gaat doen, laat je het dan weten? Ben erg benieuwd naar jouw ervaringen!:)

Liefs, Judith<3

Vond je dit leuk om te lezen?  Klik dan snel bovenaan op de volg-knop en like dan de facebookpagina  van LoveyourselfXL. Je kan me ook volgen op Twitter en Instagram zodat je op de hoogte blijft van al mijn XL blogposts😀

Geef een reactie

